האזינו: "אנחנו דור מפונקים, דור של קוטרים" • חיים זיסוביץ עונה למבקרים

דוד קורצווייל No Comments on האזינו: "אנחנו דור מפונקים, דור של קוטרים" • חיים זיסוביץ עונה למבקרים
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז החלה הסערה הגדולה עולים הקולות הדורשים התפטרות של האחראים לאי מוכנות העורף לסערה הגדולה, חכי"ם מנסים להקים וועדות חקירה וגם מבקר המדינה יצא לבדוק מה קרה ומי אשם.

איש התקשורת חיים זיסוביץ תושב בית חורון שבדרך לירושלים כועס מאוד על כל התלונות, ובראיון למשה גלסנר ביומן הצהריים בקול חי הוא מצר על ההתיחסות והכעס כלפי אנשי השלטון.

"היו הפסקות חשמל ממושכות אצלנו בבית חורון, ביניהם גם הפסקת חשמל בת 14 שעות. אני קצת תוהה על שר הפנים לשעבר ישי למתוח בקורת מכלילה על הרשויות.
מדובר במפגע טבע שתרחש אחת להרבה שנים זה דורש משאבים כספיים שאין למדינה לא כסף ולא הצדקה להשקיע. אחת לתקופה ארוכה נדרשים כמה אנשים לחיות במצב קשה לתקופת מה" אומר זיסוביץ.

"אין לי ילדים בבית" מודה זיסוביץ. אבל לא מסכים לטענה שאולי לכן הוא סלחני כי "מצד שני אני נחשב קשיש..".
"הייתי 14 שעות בלי חשמל בלי חימום ובלי בישול, אבל השאלה האם מישהו התרשל כאן? יש דמגוגיה כמו בקורת על מנכ"ל חברת חשמל שהיה בחו"ל בזמן הסופה, מה ציפו מנו, שיחזיק את חוטי החשמל בידיו שלא יפלו? יש כאן מצב לא נעים, מצב שגורם סבל, והעניין שצריך להפסיק לקטר."

והוא מסכם בשורת מחץ. "אנחנו מפונקים. אנחנו לא יכולים להניח לאסון שיעבור בלי שימצא מישהו אשם. מבקר המדינה כבר מודיע על וועדת חקירה די להיות קוטרים".

האזינו לחיים זיסוביץ בראיון למשה גלסנר



0 תגובות